Loriblu – це відома італійська компанія, яка виробляє взуття. Прихильність до традиційного дизайну і класичного стилю, індивідуалізм і оригінальні виконання зробили брендове італійське взуття Loriblu популярним серед навіть досвідчених покупців.
Історія створення бренду
В середині 70-х років ХХ століття Граціано Гуччі заснував в італійському містечку Порто-Сан-Ельпідіо сімейне підприємство з пошиття взуття. Перші моделі взуття були виконані в гаражі його будинку.
Перша модель, яка підкорила Європу, стала модель «MIGNON», яка була створена в 1978 році. Ця туфелька з простими і складними шкіряними плетіннями відрізняється своєю неповторною жіночністю і є бестселером продажів LORIBLU.
Під брендом Loriblu виходили туфлі, мокасини, черевики, півчобітки, сандалі, босоніжки, ботильйони і чоботи. Пізніше під брендом Loriblu стали випускати супутні аксесуари: сумки, ремені, гаманці. Бренд Loriblu створив свій власний стиль, цілісний образ Loriblu.
З 1994 року генеральним директором стала дружина засновника Граціано Гуччі – Аннаріта Пілотті. І з цього моменту компанія почала стрімко зростати.
Загальна характеристика бренду
Основне правило компанії – дотримання високої якості на всіх етапах виробництва взуття класу люкс.
Візитною карткою бренду Loriblu стала колодка з асиметричним носком і акцентом на підставу великого пальця ноги. Нові рішення дизайнерів Loriblu, в тому числі ремінці, переплетені до колін, завжди пронизані жіночністю, що підкреслює крихкість і одночасно сильний характер своєї господині.
Дизайнери Loriblu є прихильниками класики. Але все ж їм вдається зберегти індивідуальність кожної моделі. Секрет успіху Loriblu – незаперечна якість випущеної продукції.
Італійський будинок Loriblu щодня випускає близько 600 пар взуття. Таке обмеження встановлено цілком усвідомлено: при виборі між якістю і кількістю, Loriblu обирає перше. Але на подив останнім часом італійський бренд Loriblu надає набагато більш широкий асортимент, ніж його конкуренти.
Про колекції бренду
Невід’ємною особливістю колекція «Сандалі бижу» стали кристали SWAROVSKI. Стрази і кристали SWAROVSKI надають яскравість і шик вишуканим моделям LORIBLU, і в 1996 році досягли піку своєї популярності.
В Loriblu нерідко туфлі прикрашені шкіряними ремешечкамі, в які додаються камені, кристали Сваровскі, золото, перли, металеві вставки, мережива, що надає незаперечний шик і гламурність колекціям.
Колекція Loriblu весна – літо 2012 гармонійно поєднує найбільш непередбачувані комбінації. Цій колекції притаманні східні мотиви, які виражені тонкою обробкою мереживом і вигадливими орнаментами. До літнього сезону дизайнери підготували босоніжки на високих підборах і з вузькими шкіряними ремешечками.
Сексапільні туфлі – човники являють собою мистецтво спокуси, поєднане з аурою романтики. Грайливі нотки 60-х років – це ідеальне завершення будь-якого образу.
Як доповнення до популярної в цьому сезоні замші, атласу і шкірі дизайнери використовували декор мереживом, ланцюжками, кокетливими застібками.
Серце колекції – босоніжки, прикрашені напівкоштовним камінням. Актуальними в цій колекції як класичні кольори – срібний, чорний і золотий, так і більш яскраві та сміливі – зелений, червоний, рожевий, блакитний, кольору шампанського і слонової кістки.
Передбачені в даній колекції та мініатюрні клатчі кристалами, а також практичні сумки, як повсякденний варіант для мешканок мегаполісу.
Ціна на продукцію бренду
Взуття даного бренду не можна назвати дешевим. Але грамотне співвідношення ціни і якості зробили це взуття привабливим: у свому ціновому діапазоні бренд Loriblu не має рівних. Loriblu – це елегантність, яка відчувається в кожному нюансі взуття.