Звичайно класика завжди буде займати лідируючі місця в світі моди. Але є, ж і шанувальниці нестандартних варіантів одягу. І тільки справді талановитий дизайнер, здатний поєднати два цих різних напрямки, щоб залишити задоволеними і тих і інших. Американський модельєр Tommy Hilfiger, ще раз довів, що він заслужено вважає одним з кращих дизайнерів теперішньої високої моди.
Зірковий показ
Показ нової колекції Tommy Hilfiger Осінь-Зима 2012-2013 пройшов на Mercedes-Benz Fashion Week у Нью-Йорку. Його назвали самим зоряним, так як на ньому були присутні Ума Турман, Анна Вінтур, Франка Соццані, Еммануель Альт, а також багато інших знаменитостей. Всі перші, і не тільки, місця просто рясніли гучними іменами присутніх.
Колекція Tommy Hilfiger Осінь-Зима 2012-2013 має мотиви військового обмундирування. Основа складається з плащів, пальто і курток. Кольори на показі були стриманими, але ефектними – бордовий, гірчично-коричневий, елегантно-чорний. Плащі були розшиті великими, блискучими гудзиками в стилі «мілітарі», а створювали такі асоціації їх подвійні ряди.
Більше замші, менше кольору
Куртки були пошиті з натуральної шкіри, які відмінно поєднувалися з сумками через плече. Доповнювали образ коротенькі рукавички, які дуже елегантно виглядали на витончених руках моделей.
На подіумі були присутні багато виробів з замші. Але при цьому, класичні сукні з високими розрізами надавали жіночності даної колекції.
Однозначно було те, що шорти-спідниці будуть родзинкою цього сезону. Вони були представлені в різних цікавих варіантах, стилях, кольорах. Жокейські шоломи зробили колекцію трохи екстравагантною, а брюки з манжетами виглядали дуже ефектно.
Яскраво виражено, що нова колекція Tommy Hilfiger Осінь-Зима 2012-2013 – це відображення ділового стилю. Моделі на подіумі виглядали в один час строгими, і в той же момент вишуканими.
В’язані кардигани, «клітка» і «смужка» – всі ці елементи проводять одну, загальну нитку між лініями дизайнерів, які представляють свої колекції на показах високої моди.
Так само стало відомо, що Tommy Hilfiger представив свою нову рекламну кампанію, присвячену Осінь-Зима 2012-2013. Ухил було зроблено на сімейні цінності, що дає йому, як кажуть, всі карти в руки!