Що прикрашає жінку? Деякі скажуть: гарна фігура, інші скажуть: чарівність, але знайдуться й ті, хто вважає, що справжнє багатство і окраса кожної дівчини чи жінки ─ це її волосся. Догляд за волоссям був завжди, починаючи ще з наших давніх предків. Триває він і зараз. Сучасна людина на сьогоднішній час має величезний вибір всіляких засобів по догляду за волоссям та шкірою голови, а також може по-різному експериментувати із зачісками та фарбами. Тут великим помічником для жінок виступає торгова марка Wella, яка вже довгі роки служить вірою і правдою для всіх жінок світу.
Історія виникнення і розвитку торгової марки Wella
Сьогодні Wella ─ це світовий лідер в області перукарського мистецтва, косметики та парфумерії. Але історія цієї торгової марки починалася давно, ще з 1880 року, з Каліфорнії. Засновник компанії ─ 26-річний перукар Франц Стокер, який починав бізнес із випуску перук з натурального волосся. Всю подальшу історії Wella можна передати у вигляді хронологічної таблиці, тому, що кожен рік був чимось пам’ятним в історії розвитку німецького бренду Wella:
1904 – компанія переїжджає в німецьке містечко Ротенкірхе, фірма Wella вливається в струмінь світських вечірок, вечірніх суконь і коротких стрижок боб;
1924 рік – сини Стокера винаходять ополіскувачі, в моду входить хімічна завивка;
1930 рік – з’являється логотип компанії – голова жінки з розпущеним волоссям;
1933 рік – з’являється фарба Blondor, здатна знебарвлювати волосся;
1940-і роки – майно компанії було конфісковано, компанія перейменовується в Londa, виступає як підприємство НДР;
1945 рік – випуск партії сушарок для волосся;
1950 рік – компанія змінює назву на Wella AG, переїжджає в Дармштадт, з’являється поживна фарба для волосся Koleston;
1954 рік – перший салон по догляду за волоссям;
1957 рік – перша клінічна лабораторія;
1960 рік – відкриваються офіси в Японії, Мексиці, Новій Зеландії;
1970-і роки – з’являються такі новинки, як Wella Balsam, шампунь для волосся Crisan;
1980 – святкування столітнього ювілею, відкриття салонів в Гонконгу, Південній Кореї і СРСР, винахід вдосконалених ножиць;
1990-і роки – Wella викуповує відому марку Muehlens KG, яка випускає парфумерію;
2000-ті роки – серія засобів по догляду за волоссям Vivality.
Загальна характеристика торгівельної марки Wella, особливості продукції. Каталог
На сьогоднішній час компанія Wella випускає нові засоби по догляду за волоссям, продовжує приєднувати фірми, які виготовляють ексклюзивну косметику. Продукція від Wella ─ це завжди висока якість і натуральні інгредієнти, які не викликають алергії і дискомфорту. Лінія косметики Wella представляє величезний асортимент товарів, що дозволяє клієнтам вибрати вподобаний продукт. Сьогодні компанія Wella – це не тільки засоби для фарбування волосся та догляд за ними, а випуск професійного обладнання, різних інструментів для звичайних користувачів і професійних стилістів. Серед продукції компанії Wella особливо популярні фарби для волосся. Наприклад, фарба Wella Color Touch, її компоненти впливають тільки на меліровані ділянки волосся, надають йому вибраний відтінок, не містять аміаку. Великий попит має фарба для волосся Wella Safira. Це крем-фарба, яка гарантує стійкість і насиченість забарвлення. Популярна і серія Wella Blondor – блондування або висвітлення волосся. Весь асортимент товарів торгової марки Wella – це широкий спектр косметичних засобів, об’єднаних у різні лінії. Повний каталог продукції Wella можна знайти на офіційному сайті або в фірмовому магазині.
Косметика Wella і знаменитості
Косметика компанії Wella – це дуже популярний бренд серед зоряних знаменитостей. Фарби від Wella і засоби по догляду за волоссям зробили зачіски багатьох відомих жінок світу просто чарівними. Наприклад, косметикою від Wella користуються Хіларі Дафф (Hilary Duff), Лілі Коул (LILY COLE), Тейлор Свіфт (Taylor Swift), Емілі Блант (Emily Blunt) та інші. Всі вони виглядають прекрасно не тільки на сцені, але і в повсякденному житті.