До майбутнього сезону осінь-зима 2012-2013 підготувався і модний будинок Шанель, який представив свою нову лінію теплого одягу. Креативний дизайнер бренду – Карл Лагерфельд, здивував глядачів в черговий раз. Показ проходив у стилізованій обстановці: величезні кристали аметисту і кришталю на задньому плані подіуму, великі декорації в стилі в Grand Palais вразили своєю оригінальністю глядачів і заінтригували буквально з перших секунд показу.
У новому сезоні осінь-зима 2012-2013 бренд зміг представити стильні наряди, які відповідають сучасним актуальним трендам, однак, незважаючи на різноманітність колекції, тільки деякі моделі припали до смаку глядачам, решта викликали або подив, або прохолодний інтерес.
Аксесуари та виконання колекції
Перш за все, примітною деталлю колекції стало її колірне рішення. Вся лінія рясніла насиченими фарбами – фіолетовий, червоний, блакитний, зелений, світло-гірчичний, жовтий та рожевий перемежовувалися чорними і сірими кольорами.
Фактурне рішення – це використання високоякісних і вже традиційних матеріалів – вовни, твіду, мохеру, трикотажу та джинсових тканин.
Викличною і нестандартною вийшла і лінія аксессуарів Chanel. Це, перш за все, браслети і намиста з металу, незвичайні ремені, які хороші тим, що легко поєднуються з будь-якими предметами одягу з гардеробу. Пов’язки з різними візерунками прикрашали моделей. Відмінною родзинкою колекції стало використання бісерних ниток, декоруючих брови. Яскраве і незвичайне рішення в черговий раз підкреслило талант і нестандартність мислення дизайнера.
Лінія верхнього одягу
Верхній одяг у колекції представлений різноплановими пальто, плащами, твідовими костюмами, брюками, спідницями, сукнями і незмінними джинсами. Всі моделі мають вільний і повітряний крій, крім того, дизайнер вніс нові мотиви – незграбні кубічні рукава добре вписалися в створюваний образ. Незвично трактуються і костюми в колекції – тепер це не тільки поєднання сорочки і штанів, але й спідниці поверх них. Об’ємні брюки, габаритні Х-образні пальто, плащі з широкими плечами і яскравими комірами, вовняні моделі яскравих кольорів – неймовірно стильні речі, які, однак, розраховані на нестандартного споживача. Дотримуючись лінії кубізму, в колекції використовувалися відповідні гудзики – маленька деталь, яка все ж є фірмовою ознакою бренду.
Ім’я модного дому Chanel завжди асоціюється з елегантністю, стилем і шиком. Не стала винятком і колекція осінь-зима 2012-2013.