Ще зовсім недавно, короткі чоловічі брюки вважалися верхом неетичності і несмаку. Але мода йде вперед. І сьогодні, найвідоміші дизайнери і модні будинки на цьому незвичайному, як здавалося б, нюансі одягу випускають свої найпопулярніші світові колекції!
Пару слів про H&M
Як відомо, магазини H&M представлені вже в 37 країнах світу. Вони дуже швидко почали користуватися величезною популярністю. Марка орієнтована на створення, капсульних колекцій (це лінії, створені в рамках бренду, але при частковому залученні відомих дизайнерів). Це дозволяє регулярно поповнювати магазини H & M, при цьому ціни на одяг залишаються доступними.
Для прикладу, над першою колекцією, в 2004 році, працював сам дизайнер відомого будинку Chanel Карл Лагерфельд, а в 2011 році – Versace. Такі гучні імена не можуть не викликати довіри. Не дарма колекції H&M не раз називали «викликом для моди».
Яскраві фарби цього сезону
Нова чоловіча колекція H&M Осінь-Зима 2012-2013 – це поєднання стилю і класики. Родзинкою лінії, вважаються різні аксесуари – шарфи, рукавички, шапочки.
Не можна не звернути уваги на те, що всі образи відмінно підкреслюють чоловічу фігуру. Класичні піджаки дуже вдало поєднуються, з оригінальними брюками. Природно, акцент зроблено на їх довжину. А кольори починаються від стандартних колишніх, сірих і чорних до яскраво-зелених, насичено-червоних і помаранчевих.
Важливу роль в колекції H&M Осінь-Зима 2012-2013 грають чоловічі сорочки. З їх неймовірного різноманіття, яке пропонує дана лінія, можна підібрати, модель, як під строгі темні брюки, так і під щоденні сині джинси.
Що стосується пальто від H&M, то в цьому сезоні явно видно, що трендовим є бордовий колір. При створенні своїх моделей, дизайнери використовували тільки натуральні тканини, такі як бавовна, шерсть, твід (це шерсть грубого плетіння). Такий одяг можна сміливо носити в повсякденному житті. Адже вовняні гольфи і джемпера відмінний варіант для холодної погоди.